Yorick

Yorick van Zanten

Founder & Product-Research Expert

Jasper Nagel

Projectmanager & Data-Analist

FAQ

Wij helpen bol.com verkooppartners als product-research service. Product-research is het verzamelwoord voor al het onderzoek dat dient plaats te vinden voor een succesvolle lancering van een product. Gezien de complexiteit van dit onderwerp, is er een grote vraag naar, maar met een schaarste aan kwalitatieve product-researchers.

Vanuit onze jaren opgedane ervaring, kennis en expertise hebben wij een eigen product-research systeem kunnen ontwikkelen. Met dit systeem kunnen wij uiterst efficiënt en effectief een compleet diepgaand onderzoek afronden. Na een inspectie draaien wij een compleet product-adviesrapport uit die alle relevante informatie samenvat. Zodoende weet de verkoper met onze rapporten direct tegen wie hij gaat concurreren en wat er precies voor nodig is om de concurrentie te verslaan.

Dit deden wij wel en is in de nabije toekomst ook weer de bedoeling. Echter ligt onze focus nu eerst op het volledig optimaliseren van onze systemen. Zodoende kunnen wij daar zelf maximaal van profiteren, maar jullie kunnen ervan meegenieten. Er liggen immers genoeg kansen in de markt.

Kanttekening: Wij hebben voor meer dan €11.000.000 aan potentiële omzetwaarde om te verkopen. Dit is veel te veel voor ons om zelf in te kopen en daarom is het mogelijk voor jullie om een volledig rapport te verkrijgen voor 1 van de 4000 succesvolle product-ideeën.

Wij streven ernaar om al onze klanten tevreden te houden en daarmee terug te laten komen. #win-win

Dit doen wij door eerst goed te luisteren naar jouw wensen en je daarna te overbluffen met een onderzoek waar je bang van wordt. Mocht het eens voorkomen dat je niet tevreden bent over een advies, staan wij ervoor open om erover te praten en te kijken hoe we je weer enthousiast kunnen maken.

Grotendeels scrapen wij alles wat wordt weergegeven op bol.com. Al deze informatie bundelen wij in een spreadsheet en met wat geniale formule’s een beetje breinkracht toveren wij dit om tot een adviesrapport van Bolmotion.

Ja. Het is bijna onmogelijk voor ons om 2x hetzelfde rapport uit te draaien. Onze rapporten zullen bij ieder onderzoek opnieuw alle actuele data inladen en vertalen. Dus zelfs als wij 2x per jaar hetzelfde product zouden adviseren, zal het advies uniek zijn en van elkaar verschillen.

Yorick is een perfectionist. Say no more

Met ons advies zie jij direct wat werkt in een markt en hoe je nog kunt onderscheiden. Wij adviseren je om goed te kijken welke fysieke modellen aansluiten bij ons advies. Bespreek met de leverancier alle aandachtspunten om er zeker van te zijn dat je niet voor verassingen komt te staan.
Je kunt de verdere processen eventueel uitbesteden aan een sourcing agent. Maar blijf wel kritisch de kwaliteit bewaken!

Jazeker! Wij zullen in de nabije toekomst een training delen die je in een paar stappen zult leren om zelf ‘winnende producten’ te vinden. Het begint met Vooronderzoek, wat je kunt beginnen via www.bolmotion.nl/pre-research

Nee. Onze adviesrapporten zijn expliciet voor de afnemer bedoelt en mogen niet met derden gedeeld worden. Dit is tevens benoemd in de algemene voorwaarden.

Ja dit is mogelijk en zal hopelijk duidelijk worden op de betaalpagina. 

Contact

Kom kennismaken met ons en onze producten door hier een call met ons in te plannen.

Heeft het geen prioriteit? Stel dan gerust je vraag via de discord server.

Bedrijfsinformatie

Bolmotion

CoC: 74381083

VAT-id: NL002260925B20

Mail: info@bolmotion.nl

Address:
Spirealaan 50,
9741PD, Groningen,
The Netherlands